Mission og vision

I Ishøj Roklub har vi passion for livet på vand, naturoplevelser og sundhed. I mere end 35år har klubbens medlemmer benyttet de fantastiske kystomgivelser; hav, strand og havn. Vi er en klub der fortsat fornyer sig og efterstræber  de bedste faciliteter til rosport; en alsidig bådpark til vands og gode træningsfaciliteter til lands - vi er aktive året rundt.

Vores mission er at opbygge og fastholde det gode helbred gennem alle former for rosport. Det gør vi ved at tilbyde rammerne for udøvelse af forskellige aktiviteter sportsligt og socialt, for alle aldre, året rundt. Vores primære træningsaktiviteter er roning på vand i in- og outriggede både samt indendørs ergometerroning.

Ishøj Roklubs vision er at dække behovet for sportsligt samvær, socialt fællesskab og nærhed til naturen gennem rosports-aktiviteter hos alle personer over 12 år, ved at tilbyde gode faciliteter og tidssvarende udstyr som ramme for aktive medlemmers fællesskab.